Het is even niet Anders.

Het COVID-19 virus houdt Nederland in zijn greep en heeft grote invloed op ons dagelijks leven. Natuurlijk willen zowel Hans Anders als Seeh al hun klanten altijd zo goed mogelijk helpen. Daarbij hebben we samen een scherp oog en oor voor de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers. Zeker nu. Hoe we voor elkaar zorgen en welke gevolgen dat heeft, lees je hieronder.

Informatie over Seeh (Hans Anders Zakelijk)

Bereikbaarheid
Een deel van onze kantoormedewerkers werkt thuis. Onze klantenservice en specialisten zijn op die manier goed bereikbaar. Helaas kan het hierdoor voorkomen dat wij op piekmomenten telefonisch minder goed bereikbaar zijn dan je van ons gewend bent.

Online bestellen
Ook al werk je vanuit huis, je kunt nog steeds online bestelbonnen aanmaken. We houden de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en passen ons beleid, indien nodig, hierop aan om onze klanten en medewerkers zo gezond en veilig te mogelijk houden.

Aanmeten en controleren otoplastieken op locatie
Het aanmeten en controleren van otoplastieken op locatie is voor de komende periode niet mogelijk. Zodra de gezondheidsautoriteiten een positief advies geven zullen we deze service direct hervatten en nemen we contact op om eerder uitgestelde afspraken opnieuw te plannen.

Heb je zakelijke vragen of opmerkingen? Je kunt ons bereiken via:

  • Telefonisch: 085 065 30 56
  • Per email: service@seeh.nl

Informatie over de winkels en service van Hans Anders in Nederland

Bezoek de winkel op afspraak
Heb je dringend behoefte aan advies in de winkel over je zicht of gehoor? Wij staan voor je klaar. In bijna al onze winkels bieden we de mogelijkheid om op afspraak één bezoeker per medewerker te ontvangen. Zo zorgen we ervoor dat het onderling contact in de winkel zoveel mogelijk beperkt wordt en kunnen we je toch goed helpen. We bieden tijdelijk geen oogmetingen, lenscontroles, hoortesten en gehoorbescherming op maat aan. De openingstijden van onze winkels zijn aangepast van 10.00 tot 17.00 uur. Bel 0800-0075 voor het maken van een afspraak. Natuurlijk kun je er van op aan dat we veel aandacht hebben voor onze persoonlijke hygiëne. We vragen hierbij ook iets aan jou. Heb je gezondheidsklachten, zoals neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts of ben je in contact geweest met iemand die blootgesteld is aan of positief getest is op COVID-19, stel dan je bezoek aan onze winkel uit. Een gemaakte afspraak is gemakkelijk te annuleren via onze klantenservice.

Contact met onze klantenservice
Heb je een vraag over een bestelling of over de services van Hans Anders? Onze klantenservice helpt je graag. We zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 8.30 en 18.00 uur via 0800-0075, social media (@hansanders) en via de chat op onze website. Je ziet, we helpen je graag, maar wel even Anders. Heb je vragen over onze service? Bekijk op deze pagina de veelgestelde vragen voor een overzicht van wat wij momenteel wel of niet doen. We houden de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en passen ons beleid, indien nodig, hierop aan om onze klanten en medewerkers zo gezond en veilig te mogelijk houden. Bedankt voor je begrip! Houd oog & oor voor elkaar.