Eva de Jongh
2/9/2022
Seeh maakt het je makkelijk om beeldschermbrillen, veiligheidsbrillen, zonnebrillen of otoplastieken aan te schaffen voor je medewerkers. Maar hoe werkt het bestellen bij Seeh?
Bij ons bestel je makkelijk veiligheidsbrillen, beeldschermbrillen, zonnebrillen en otoplastieken voor al je werknemers. Al meer dan 5000 tevreden klanten gingen je voor en we laten graag zien waarom!
Het is heel makkelijk om bij ons te bestellen. Dit is hoe het werkt.
1. Als werkgever log je in op ons beheer- en bestelplatform en kies je voor 'Nieuwe bestelbon'.
2. Kies het product en stel eenmalig een pakket samen voor je werknemers. Jij bepaalt wat je werknemers mogen bestellen. Deze keuze kun je opslaan als 'favoriet'.
3. Wanneer je de bestelbon afrondt ontvang je deze automatisch in je mailbox. Met deze bon kunnen je werknemers direct naar een Hans Anders in de buurt om een bril of otoplastieken uit te zoeken. Wanneer het product klaar is ontvangt je werknemer een bericht en kan het product worden opgehaald.
4. Wij sturen jou de factuur in een eenvoudig overzicht.
Heb je nog vragen over het bestelproces? Of wil je meer weten over de regelgeving omtrent persoonlijke beschermingsmiddelen? Onze specialisten zitten klaar om je vragen (binnen twee uur!) te beantwoorden. Seeh staat voor een goede service, kwaliteitsproducten en een vlotte administratieve afhandeling.
Ben je net als 5000 tevreden klanten ook overtuigd? Klik dan op Ik wil klant worden op onze website of bel ons gerust.
Wil je nog meer informatie ontvangen? Download dan gratis de brochure hier.
Geniet van zakelijke voordelen. Met meer dan 20 jaar ervaring geven we je graag gratis advies en helpen we je met een eenvoudig bestelproces.