Hulp nodig? Neem gerust contact met ons op.

Hoe het werkt voor werknemers

seeh hoe het werkt
Vertrouwd door 6.500+ bedrijven
seeh hoe het werkt
Stap 1

Werknemer ontvangt een bestelbon

Werknemers ontvangen een bestelbon wanneer een werkgever deze bestelt via de Seeh Portal. Op deze bestelbon staat welke uitvoeringen of welk bedrag de werkgever vergoedt. Ook eventuele betalingsregelingen zijn hierop aangegeven.

seeh hoe het werkt
Stap 2

Winkelbezoek

De werknemer dient de bon uit te printen en een afspraak te maken bij een Hans Anders winkel in Nederland of België. Met meer dan 400 winkels is er altijd wel een in de buurt.

seeh-locaties-hans-andersseeh hoe het werkt
Stap 3

Aanmeten en bestellen

Onze deskundigen in de winkel meten een bril of otoplastieken aan en assisteren bij het kiezen van het juiste product. Wanneer een werknemer een product wil aanschaffen dat afwijkt van de vergoeding zoals vermeld op de bestelbon of in de regeling, dan kan hij of zij bijbetalen. Hoewel winkelmedewerkers advies kunnen geven, ligt de uiteindelijke keuze altijd bij de werknemer.

seeh hoe het werkt
Stap 4

Bestelling afhalen

Wanneer het product klaar is, krijgt de werknemer een e-mail of sms met het verzoek om het af te halen. Vervolgens wordt de factuur naar de werkgever gestuurd. Als de werknemer heeft gekozen voor een product dat duurder is dan wat door de werkgever is vastgesteld als vergoeding, zullen de extra kosten verstuurd worden via een betalingsverzoek per mail naar de werknemer.

seeh hans anders zakelijk
Over ons

Vertrouwd door meer dan 6500+ bedrijven in Nederland en België

Al meer dan 20 jaar voorzien wij bedrijven van veiligheidsbrillen, beeldschermbrillen, zonnebrillen en otoplastieken. In samenwerking met Hans Anders kunnen we jouw bedrijf voorzien van deskundig advies, kwaliteitsproducten en scherpe prijzen, allemaal binnen een eenvoudig bestelproces. Met onze hoge scores voor klanttevredenheid en onze 100% tevredenheidsgarantie zijn wij de betrouwbare keuze voor jouw bedrijf.

seeh hoofdkantoor

Dit mag je van ons verwachten

Onze experts helpen je graag verder

Eenvoudig bestelproces

Met een paar stappen bestel je snel en eenvoudig voor één of meerdere personen.

100% tevredenheid

100% tevredenheidsgarantie

Je profiteert van onze 100% tevredenheidsgarantie. Wij bieden je altijd een oplossing.

goedkope veiligheidsbrillen op sterkte

Een complete bril voor de beste prijs

Geen ingewikkelde instructies of extra kosten. Altijd een complete bril voor de beste prijs.

supersnelle levertijd

Supersnelle levertijd

In samenwerking met onze partners geniet je van de snelste levertijd van de zakelijke markt.

onze medewerkers staan voor je klaar

Gratis advies met een glimlach

Onze vriendelijke, ervaren deskundigen bieden je graag gratis advies.

Meer dan 400 winkels

Altijd een winkel in de buurt

Aanmeten en advies in meer dan 400 winkels in heel Nederland en België.

Veelgestelde vragen?

Hoe werkt Seeh?

Seeh maakt het je makkelijk om beeldschermbrillen, veiligheidsbrillen, otoplastieken of zonnebrillen (op sterkte) aan te schaffen voor je medewerkers. Je meldt jezelf eenmalig online aan, en nadat wij je gegevens verwerkt hebben sturen we je de inloggegevens voor de Seeh Portal. Lees hier verder hoe Seeh werkt.

Hoe kan ik mij inschrijven als zakelijke klant?

Het aanmelden als klant is erg simpel. Druk op Zakelijk account aanvragen en vul je gegevens in. Wil je liever direct contact? Bel ons dan gerust op +31 (0)85 06 530 56

Hoe maak ik een bestelbon voor mijn werknemers?

Om voor je werknemers een bril of ander product via Seeh te bestellen, dien je eerst een bestelbon aan te maken in de Seeh Portal. Als je nog geen account hebt bij Seeh, kun je je eenvoudig registreren door het juiste formulier in te vullen. Na registratie kun je in de Seeh Portal bestelbonnen aanmaken voor je werknemers, gebaseerd op de producten die je voor hen beschikbaar stelt. Na het aanmaken ontvang je de bestelbon automatisch in je mailbox, en kun je deze ook direct downloaden en aan je werknemers verstrekken. Met deze bon kunnen je werknemers vervolgens naar een Hans Anders winkel gaan om hun gekozen product, zoals een veiligheidsbril, uit te zoeken en aan te laten meten. Nadat het product is opgehaald, ontvang je een overzichtelijke factuur van Seeh.

Ben je een werknemer en zoek je een bestelbon? Dan ontvang je een bestelbon via jouw werkgever.

Wat is de levertijd van een bril?

Als je een nieuwe bril hebt besteld bij Hans Anders wil je die natuurlijk zo snel mogelijk in gebruik nemen. De levertijd hangt af van de bril die je hebt gekozen. Gemiddeld duurt het 7 werkdagen voordat een nieuwe bril klaarligt. Dit is de snelste service in de zakelijke markt. Je kunt de status van je bestelling bekijken in de Seeh Portal.

Hoe kan ik als zakelijke klant betalen?

Wanneer je een veiligheidsbril, beeldschermbril, otoplastieken of zonnebril (op sterkte) wil bestellen als zakelijke klant heb je een account nodig om in te kunnen loggen op de Seeh Portal. Wij sturen de factuur altijd na ontvangst van het product.

Wat kost een veiligheidsbril op sterkte?

Bekijk de prijzen van een veiligheidsbril op sterkte.

Wat kost een beeldschermbril (computerbril) op sterkte?

Bekijk de prijzen van een beeldschermbril op sterkte.

Wat kost een set otoplastieken?

Bekijk de prijzen van otoplastieken.

Wat kost een zonnebril (op sterkte)?

Bekijk de prijzen van een zonnebril (op sterkte).

Wat is een bril van de baas?

Een bril van de baas is een gezegde dat verwijst naar het regelen van een bril via je werk. Hierbij verstrekt de werkgever een bril als onderdeel van de maatregelen om te zorgen dat werknemers veilig en gezond kunnen werken, zoals vastgelegd in het Handboek Loonheffingen onder de Arbowetgeving. Hoewel het volgens de wet verplicht is voor werkgevers om te zorgen voor de veiligheid en gezondheid van hun werknemers, is het aan de werkgever zelf om te beslissen hoe zij deze verplichting invullen en of ze bijvoorbeeld een 'bril van de baas' verstrekken. Voor de exacte invulling en regels kun je het beste bij je werkgever informeren of de officiële wetgeving raadplegen.

Wat vergoedt mijn werkgever?

De Arbowet stelt specifieke eisen aan werkgevers met betrekking tot de gezondheid en veiligheid van werknemers, en dit kan betrekking hebben op bepaalde producten of diensten die een werkgever dient te vergoeden. Echter, wat precies vergoed wordt, kan variëren per bedrijf.

Als je al een bestelbon hebt ontvangen, kun je daarop terugvinden welke kosten jouw werkgever heeft besloten te vergoeden. Mocht je verdere vragen hebben over het vergoedingsbeleid of twijfels over specifieke vergoedingen, raden we je aan rechtstreeks contact op te nemen met jouw werkgever of de HR-afdeling.