Hulp nodig? Neem gerust contact met ons op.

Hulpgids

Welkom bij Seeh! Op deze pagina vind je handige uitlegvideo's en veelgestelde vragen over ons portal.

hulpgids seeh portal

Uitlegvideo's portal

Introductie van het Seeh portal

hulpgids seeh portal

Bestelbon voor een maskerbril maken

hulpgids seeh portal

Bestelbon voor een veiligheidsbril maken

hulpgids seeh portal

Bestelbon voor een beeldschermbril maken

hulpgids seeh portal

Bestelbon voor otoplastieken maken

otoplastieken op maat

Veelgestelde vragen over ons portal

Kan ik meerdere bedrijven/gebruikers toevoegen aan mijn account?

Ja, wanneer je een account hebt bij Seeh, is het mogelijk om meerdere bedrijven en gebruikers aan je account toe te voegen. Neem hiervoor contact op met een van onze servicemedewerkers via service@seeh.nl of bel ons gerust op +31 (0)85 06 53 056. We helpen je graag om dit snel en eenvoudig te regelen.

Hoe verwijder ik een bestelbon?

Het verwijderen van een bestelbon kunnen wij voor je doen. Neem hiervoor contact op met een van onze servicemedewerkers via service@seeh.nl of bel ons op +31 (0)85 06 53 056. Wij zorgen ervoor dat het meteen wordt geregeld.

Hoe maak ik een favoriet aan?

Om een favoriet aan te maken, log je eerst in op de bestelportal van Seeh met je gebruikersnaam en wachtwoord. Vervolgens zoek je het product waarvoor je een bestelbon wilt maken. Klik op het product om naar de detailpagina te gaan, waar je alle specificaties en opties voor het product kunt vinden. Wanneer je alle opties hebt ingevuld, kun je in de laatste stap je bestelling opslaan als favoriet. De volgende keer dat je bestelt, kun je eenvoudig je favoriet selecteren, zodat je niet elke keer opnieuw het product hoeft samen te stellen. Het enige wat je dan nog hoeft te doen, is de gegevens van je medewerker invullen.

Hoe verander ik een favoriet?

Je kunt een favoriet veranderen door de huidige te verwijderen en een nieuwe aan te maken. Ga naar je favorietenlijst en klik op het prullenbak-icoontje naast de favoriet die je wilt verwijderen. Vervolgens kun je de stappen voor het aanmaken van een nieuwe favoriet volgen, zoals hierboven beschreven. Zo blijft je favorietenlijst altijd up-to-date met je meest gebruikte producten.

Kan ik op de portal zien wanneer otoplastieken gecontroleerd moeten worden?

Ja, wanneer je inlogt op de bestelportal van Seeh, kun je onder het kopje 'Onderhoud otoplastieken' zien welke medewerkers hun otoplastieken moeten laten controleren. Dit helpt je om altijd op de hoogte te blijven van wanneer er onderhoud nodig is.

Hoe stel ik een bedragsregeling in?

Voor het instellen van een bedragsregeling kun je contact met ons opnemen. Wij helpen je graag verder met de juiste instellingen. Je kunt ons bereiken via service@seeh.nl of bel ons op +31 (0)85 06 53 056. We zorgen ervoor dat alles naar wens wordt ingesteld.