Met groot enthousiasme melden we dat onze Net Promotor Score (NPS) de uitstekende score van 72 heeft bereikt. Onze klanten staan centraal in alles wat we doen, en deze fantastische NPS-score van 72 is het bewijs van hun vertrouwen in en tevredenheid met onze producten en diensten.
De Net Promotor Score (NPS) is een eenvoudige, maar krachtige maatstaf die we bij Seeh gebruiken om te zien hoe tevreden onze klanten zijn. Het wordt berekend door aan onze klanten te vragen hoe waarschijnlijk het is dat ze de diensten van Seeh aan anderen aanbevelen op een schaal van 0 tot 10. We beschouwen scores van 9 en 10 als indicaties dat klanten ons zeer waarschijnlijk zouden aanbevelen, terwijl scores van 0 tot 6 laten zien dat klanten dat waarschijnlijk niet zouden doen. Door deze scores samen te voegen en het percentage minder tevreden klanten van het percentage zeer tevreden klanten af te trekken, krijgen we onze NPS.
Deze score kan variëren van -100 tot +100, waarbij elke score boven 0 positief is en boven 50 uitstekend. Dankzij de inzet van ons team en de nauwe samenwerking met onze klanten hebben we een geweldige NPS van 72 behaald!
Bij Seeh geloven we sterk in het belang van klanttevredenheid en we blijven ons inzetten om de hoge klanttevredenheid te behouden. We zijn op werkdagen altijd bereikbaar, beantwoorden alle vragen binnen twee uur en streven ernaar problemen zo snel mogelijk op te lossen. Met onze 100% tevredenheidsgarantie kunnen onze klanten erop vertrouwen dat wij er alles aan doen om hun tevredenheid te waarborgen.
We zijn ervan overtuigd dat het bieden van goede prijzen, goede producten en uitstekende service de sleutel is tot tevreden klanten en cruciaal voor het leveren van echte waarde voor je geld.
Een van de manieren waarop we dit realiseren, is door voortdurend te investeren in onze online systemen. Deze verbeteringen hebben ons in staat gesteld om onze klanten nog beter en sneller van dienst te zijn, en als resultaat hebben we de snelste levertijd in de zakelijke markt weten te bereiken. Een snelle en efficiënte levering van producten en diensten is voor ons van het grootste belang, zodat onze klanten kunnen vertrouwen op een tijdige en probleemloze ontvangst van hun bestellingen.
We zijn verheugd om dit jaar een verscheidenheid aan nieuwe klantsegmenten te mogen verwelkomen, waaronder digitale professionals, biofarmaceutische bedrijven en metaalbewerkingsindustrieën. We zijn enthousiast om met deze nieuwe klanten te werken aan innovatieve oplossingen en hen op maat gemaakte oplossingen te bieden. En we zijn er trots op dat we weer een breed scala aan organisaties hebben kunnen ondersteunen, van metaalbedrijven en waterschappen tot verzekeringsmaatschappijen, warenhuizen, dierentuinen, scholen en voedselproducenten.
We zijn dankbaar voor het vertrouwen dat onze klanten in ons hebben gesteld. We zullen blijven streven naar het behouden (of overtreffen!) van onze hoge NPS en zien deze score als een stimulans om te blijven groeien als organisatie. Onze klanten zijn onze drijvende kracht, en we doen er alles aan om hen de best mogelijke service en producten te bieden.
Wij voorzien bedrijven van passende oog- en gehoorbescherming. In samenwerking met Hans Anders bieden wij daarbij gratis advies en een eenvoudig bestelproces aan.
Met de hoogste klanttevredenheid en beoordeling in de zakelijke markt, zijn wij de betrouwbare keuze voor jouw bedrijf.